رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ اپوکسی / لیست قیمت رنگ زینک ریچ اپوکسی

لیست قیمت رنگ زینک ریچ اپوکسی

قیمت رنگ زینک ریچ اپوکسی با نرخ های متفاوتی در بازار صنعت ایران به فروش می رسد. با توجه به استفاده فراوان از رنگ های زینک اپوکسی در سال های اخیر، انواع مختلف این نوع رنگ را می توان در تمامی شرکت های تولید کننده رنگ های صنعتی یافت. در واقع باید این رنگ را به عنوان بهترین نوع برای رنگ آمیزی لایه اول سطوح فولادی و استیل دانست که در بازار صنعت کل جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

لیست قیمت رنگ زینک ریچ اپوکسی

قیمت عمده فروشی رنگ زینک ریچ اپوکسی

قیمت عمده فروشی رنگ زینک ریچ اپوکسیرنگ اپوکسی زینک ریچ یکی از دو گروه های اصلی رنگ های اپوکسی محسوب می شود.که در آن مقدار قابل توجهی پودر روی یا زینک به همراه هاردنر پلی آمید وجود دارد. آستری زینک ریچ اپوکسی به عنوان آستر کارگاهی برای حفاظت از سطوحی که در شرایط اقلیمی سختی قرار دارند توصیه می شود.

از این مدل آستری در چندین مورد می توان استفاده کرد که در ذیل به آن اشاره می شود:

  • صنعت نفت و گاز
  • تاسیسات در تماس با رطوبت
  • صنعت پتروشیمی
  • صنعت خودرو

و صنایع مهم کشور که نیازمند این نوع رنگ می باشند.

هر کدام از صنایع ذکر شده از جمله بزرگترین و حیاتی ترین صنایع تلقی می شوند بنابراین این نوع رنگ صنعتی پرمصرف به شمار می آید.
با توجه به میزان مصرفی لازم می توانید این نوع رنگ را به دو صورت عمده و
خرده سفارش دهید. قیمت عمده فروشی این محصول به مراتب کمتر است و لیست قیمت
آن بر اساس قیمت تولید کنندگان در نظر گرفته می شود. البته می توان رنگ ها را در سایزها و حجم های مختلف نیز تهیه کرد به عنوان مثال تولیدکنندگان با عرضه رنگ پلاستیک سطلی این امکان را برای مشتریان فراهم کرده اند.

بنابراین بهتر است در صورت مصرف زیاد، به طور عمده از مراکز فروش با عالی ترین قیمت خریداری شود.

خریداران اینترنتی رنگ اپوکسی

خریداران اینترنتی رنگ اپوکسیرنگ های اپوکسی و رنگ اکریلیک ساختمانی با داشتن ویژگی و کاربرد های متنوع دامنه گسترده ای از تولیدات رنگ های صنعتی را به خود اختصاص داده است. برای تهیه انواع گوناگون رنگ های اپوکسی و خریدی بدون واسطه از بازار رنگ ایران، خرید اینترنتی را به شما پیشنهاد می کنیم.

رنگ های اپوکسی در بسته بندی های متفاوت در انواع برندها عرضه می شود. در صورتی که قصد خرید رنگ صنعتی اپوکسی را داشته باشید می توانید با خرید اینترنتی از طریق فروشگاه و سایت های آنلاین رنگ، خریدی مطمئن را انجام دهید.با خرید اینترنتی می توانید هر زمان از شبانه روز به محصولات دسترسی داشته باشید و بسیار راحت محصول مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

از این رو نه تنها جزو خریداران اینترنتی محسوب می شوید بلکه به فروش اینترنتی این محصول کمک شایانی می کنید و باعث رشد اقتصادی صنعتگران این رشته نیز خواهید بود.

توزیع رنگ زینک ریچ اپوکسی در بازار مشهد

توزیع رنگ زینک ریچ اپوکسی در بازار مشهدبرای تهیه و مصرف رنگ پرکاربرد زینک ریچ اپوکسی در بازار مشهد باید به دنبال فروشگاه و نمایندگی های فروش در شهر باشیم.
با کمی تحقیق با بزرگترین و معروف ترین توزیع کنندگان این نوع رنگ آشنا می شویم.

می توان موارد زیر را جزو توزیع کنندگان مهم برشمرد:

  • شرکت رنگسازی سیکلمه
  • شرکت الوان
  • شرکت افلاک پوشش آریا

با وجود داشتن چنین نمایندگی های قوی، شهر مشهد توانسته توزیع انواع مختلف رنگ های اپوکسی را برای مشتریان و مصرف کنندگان خود میسر سازد.

لیست کارخانه های تولید رنگ اپوکسی

لیست کارخانه های تولید رنگ اپوکسیرنگ اپوکسی از جمله پرکاربردترین رنگ های صنعتی محسوب می شود. کارخانه ها و شرکت های زیادی به عنوان تولید کننده و عرضه کننده انواع رنگ های صنعتی وجود دارند که در تلاش هستند تا مرغوب ترین و ارزان ترین قیمت را برای مشتری ارائه کنند.

لذا در ادامه به معرفی چند کارخانه معروف تولید کننده رنگ می پردازیم که عبارت اند از:

  1. شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین زره مدتهاست فعالیت خودش را در زمینه تولید
    رنگ آغاز کرده است. با بررسی کاتالوگ رنگین زره می توان دریافت که این شرکت
    در تولید و تامین انواع رنگ های صنعتي، دريايي و پودري نقش به سزایی
    دارد.
  2. کارخانه رنگ نیپون ایرانیان که در ابتدا در ژاپن و در سال ۲۰۱۵ در ایران تاسیس شد و یکی از معتبرترین سازنده های رنگ های صنعتی و ساختمانی می باشد. یکی از محصولات این شرکت، رنگ اکریلیک نیپون است که با استفاده از تکنولوژی ژاپن ساخته و عرضه شده است.
  3. کارخانه رنگسازی شیمی گران فردا با برند تجاری ساندورا یکی دیگر از تولید کننده های مهم انواع رنگ به شمار می آید. نمایندگی رنگ ساندورا با بهره گیری از خطوط تولید پیشرفته درصدد جلب رضایت بیشتر مصرف کنندگان است.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش رنگ اپوکسی مخصوص مخازن آب

رنگ اپوکسی، به عنوان یک پوشش، مقاومت بالایی در برابر رطوبت، اصطحکاک، عوامل جوی و واکنش های شیمیایی دارد، برای همین این رنگ، جایگزین مناسبی برای سایر پوشش های مح

پاسخی بگذارید