رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ اپوکسی / قیمت فروش رنگ اپوکسی مخصوص مخازن آب

قیمت فروش رنگ اپوکسی مخصوص مخازن آب


رنگ اپوکسی، به عنوان یک پوشش، مقاومت بالایی در برابر رطوبت، اصطحکاک، عوامل جوی و واکنش های شیمیایی دارد، برای همین این رنگ، جایگزین مناسبی برای سایر پوشش های محافظتی می باشد.

سطوح رنگ شده با رنگ اپوکسی، پس از خشک شدن کامل، قابل شستشو هستند. رنگ های پوششی اپوکسی خاصیت انعطاف پذیری بالایی  دارند، برای همین در مقابل تغییر شکل های سطحی سازه، بسیار مقاوم و همچنین بسیار ضربه پذیر هستند.

این رنگ ها در رنگ کردن مخازن آب بسیار پرکاربرد هستند. قیمت رنگ اپوکسی مخازن آب با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن در بازار متفاوت است. 

قیمت فروش رنگ اپوکسی مخصوص مخازن آب

خرید اینترنتی رنگ صنعتی اپوکسی

خرید اینترنتی رنگ صنعتی اپوکسی

 رنگ اپوکسی رنگی برپایه آب و بسیار مقاوم و محکم است به طوریکه میتوان سطحوحی مانند دیوارها، سقف طبقات و پله ها را با آن با رنگ کردن پوشش داد. رنگ اپوکسی همچنین در مقابل برخورد اشیا با رنگ و ایجاد خراش های سطحی بسیار مقاوم است.


  این رنگ در روکش کردن قالب های صنعتی و کامپوزیت ها،  دستگاه های الکتریکی و الکترونیک مصارف خانگی و دریایی و هوافضا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از رنگ اپوکسی می توان بر پوشش روی سطح های فلزی، چوبی و سیمانی استفاده کرد.

درموتورخانه ها، و در سطوحی که در  مجاورت مواد شیمیایی قرار دارند و همچنین در زیرزمین های مرطوب، کف پارکینگ ها و کارخانه ها و در کل هر جایی که نیاز به یک پوشش مقاوم در طولانی مدت را دارند، می توان از رنگ اپوکسی استفاده نمود.

عرضه رنگ اپوکسی همانند سایر رنگ ها در مغازه های رنگ فروشی در سرتاسر کشور امکان پذیر است. همچنین این نوع از رنگ ها را می توان از سایت های معتبر فروش اینترنتی رنگ، مخصوصا رنگ های پوششی خریداری کرد.

بزرگترین تولیدکننده رنگ اپوکسی در ایران

بزرگترین تولیدکننده رنگ اپوکسی در ایران

امروزه با افزایش میزان به کارگیری رنگ های اپوکسی، برای پوشش انواع سطوح، کارخانه های تولید رنگ در ایران هم توانسته اند، با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و با به کارگیری مهندسین مجرب، این رنگ ها را تولید کنند و نیاز مشتریان داخل کشور را پاسخگو باشند.

قیمت فروش رنگ اپوکسی با توجه به کیفیت این محصول در بازار متفاوت است. این محصول را می توان از طریق عمده فروشی ها با منصفانه ترین قیمت خریداری کرد.

معرفی نمایندگی های رنگ اپوکسی مخازن آب

معرفی نمایندگی های رنگ اپوکسی مخازن آب

برای محافظت کردن از مخزن ها، باید هم قسمت خارجی آنها در محیط اطرف مخزن محافظت شود و هم داخل آنها باید برای ذخیره سازی مواد حفاظت شود. مواد ذخیره شده در مخازن می توانند مواد نفتی، شیمیایی، آب یا الکل یا هر ماده قابل ذخیره سازی باشند. روکش مورد نظر مخزن باید ویژگی هایی داشته باشد تا با مواد ذخیره سازی شده ترکیب نشود و نسبت به مواد شیمیایی و دمای بالا هم مقاوم باشد و همچنین مواد پوشش دهنده مخازن باید موادی باشند که به راحتی قابل شستشو باشند تا داخل مخزن همواره تمیز باشد.

با توجه به برآورد هزینه رو کش دار کردن مخزن، می توان دید که هزینه روکش دار کردن مخزن تنها ۱۰% هزینه تعویض کردن مخزن می باشد. بنابراین با استفاده از روکش مناسب می توان از مخزن محافظت کرده و بدین گونه از صرف هزینه برای خرید مجدد مخزن جلوگیری کرد.

یکی از موادی که امروزه برای روکش سطوح، بسیار به کار گرفته می شود، رنگ های اپوکسی  هستند. این رنگها دارای چسبندگی خوبی روی بسیاری از سطوح بوده و با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند، توانسته اند جایگزین مناسبی برای سایر مواد پوشش که قبلا مورد استفاده قرار می گرفتند، باشند. یکی از مخزن هایی که پوشش محافظتی داخلی آن بسیار مهم است، مخزن آب می باشد.

رنگ داخل مخازن آب باید به گونه ای باشند که در طولانی مدت باعث تغییر رنگ و بو گرفتن آب و همچنین زنگ زده گی خود مخزن نشود. برای پوشش مناسب این مخزن ها با رنگ های اپوکسی می توان مقداری کولتار، به رنگ اضاف کرد تا در مقابل نفوذ آب به داخل پوشش و در نتیجه زنگ زده گی مقاوم تر شده و آن را به عنوان رنگ مخزن آب استفاده کرد. 

عمده فروشی انوع رنگ اپوکسی در شیراز

عمده فروشی انوع رنگ اپوکسی در شیراز

رنگ های اپوکسی به نسبت سایر کف پوش هایی مانند کاشی، بسیار ارزان هستند. این مواد در مقابل نفوذ آب و بخار و همچنین در مقابل آسیب دیدگی بر اثر ضربه ها بسیار مقاوم هستند.

برای همین امروزه استفاده از این نوع مواد پوششی با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند رو به افزایش است. برای همین تعداد تولید کنندگان و عرضه کنندگان، از جمله عمده فروشی های این محصولات هم رو به افزایش است. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش رنگ اپوکسی در مشهد

رنگ اپوکسی از مقاومت زیادی در برابر اصطکاک، رطوبت و عوامل جوی و شیمیایی برخوردار است. به همین جهت این محصول را می توان به جای پوشش های محافظتی مورد استفاده قرار

پاسخی بگذارید