رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پلی اورتان / قیمت رنگ پلی اورتان چوب در خرید اینترنتی

قیمت رنگ پلی اورتان چوب در خرید اینترنتی

کیفیت محصول در قیمت رنگ پلی اورتان چوب نقش به سزایی دارد. رنگ پلی اورتان به واسطه مقاوت بالا در مقابل رطوبت و همچنین چسبندگی زیاد روی انواع سطوح مخصوصا چوب، استفاده خوبی در صنایع چوب دارد. در زیر توضیحاتی مختصر در مورد این رنگ می دهیم. 

قیمت رنگ پلی اورتان چوب در خرید اینترنتی

بهترین نوع رنگ پلی اورتان در ایران

بهترین نوع رنگ پلی اورتان در ایرانامروزه تولید کنندگان رنگ پلی اورتان، محصولات خوب و با کیفیتی را روانه بازار می کنند. این کارخانه ها با تکیه بر نیروی کار مجرب و ماشین آلات مدرن توانسته اند رنگی با کیفیت را به بازار معرفی کنند. 
یکی از بهترین صنایع برای فروش رنگ پلی اورتان، صنایع چوب می باشد. همان طور که گفتم خصوصیات این نوع رنگ باعث شده است که تولید کنندگان صنایع چوبی به سراغ آن بروند و از آن به عنوان لایه های محافظت کننده چوب استفاده کنند. 
از سوی دیگر وجود کارخانه های تولید رنگ با تولیداتی در سطح استاندارد های بین المللی، سبب شده است که صنایع چوبی با انواع و اقسام محصولات روبرو باشند و با توجه به نوع رنگ مورد درخواست خود، ازبین چندین و چند محصول اقدام به خرید بکنند. 

لیست شرکت های صادر کننده رنگ صنعتی به خارج

لیست شرکت های صادر کننده رنگ صنعتی به خارجهمان طور که گفته شد تولیدات داخلی در زمینه رنگ صنعتی، به خوبی جوابگوی نیاز بازار داخلی است و همچنین علاوه بر آن، تولیدکنندگان می توانند با توجه به استانداردهای بین المللی که دارند و رعایت می کنند، به بازار های خارج از کشور نیز دسترسی داشته باشند. 
امروزه با توجه به مصرف بالا و همچنین ظرفیت بی نظیری که در تولید رنگ صنعتی در کشورمان هست، صادرات گزینه خوبی برای شرکت های تولید رنگ می باشد که می توانند از آن راه، به فروش و سودآوری مشغول شوند. 
به عنوان مثال، کشور های همسایه به دلیل حجم بالای ساخت و ساز ها و بازسازی ها، می توانند گزینه مناسبی برای صادرات باشند. حال آنکه از لحاظ مسافت نیز، به علت نزدیکی به کشورمان شرایط به نفع صادر کننده می باشد. 
در زمینه صادرات رنگ صنعتی در دنیا، کشور آلمان اولین و مهمترین صادر کننده است که حتی ایالات متحه آمریکا را پشت سر گذاشته است. 

خرید عمده رنگ پلی اورتان در بازار مشهد

خرید عمده رنگ پلی اورتان در بازار مشهداینکه خرید به صورت عمده انجام شود یا به صورت خرده فروشی، تاثیر زیادی در قیمت محصول دارد. در مورد رنگ پلی اورتان باید عرض کنم که این رنگ به دلیل مزایایی که دارد در صنعت های مختلفی کاربرد دارد و به اصطلاح خواهان زیادی در بازار دارد. 
به عنوان مثال، قیمت پلی یورتان چوب در صورت خرید تکی و یا در صورت خرید عمده می تواند دارای تفاوت هایی باشد. زیرا اغلب عمده فروشان رنگ، برای اشخاص و شرکت هایی که اقدام به خرید عمده می کنند، تخفیفاتی را در نظر می گیرند. 
در بازار مشهد نیز کارخانجات تولید رنگ بسیاری مشغول به فعالیت هستند. این کارخانه ها در سطح شهر دارای نمایندگان فروش بسیاری هستند که شخص متقاضی با مراجعه و یا تماس با آن ها می تواند از جزئیات نحوه فروش آنها اطلاع کسب کند. 

استفاده از رنگ پلی اورتان برای چوب

استفاده از رنگ پلی اورتان برای چوبرنگ سفید پلی اورتان محافظ خوبی برای سطوح چوبی است. از این نوع رنگ برای پایداری و استقامت بیشتر محصولات چوبی در مقابل نور خورشید، رطوبت، سایش و سایر عوامل تخریب کننده چوب، استفاده می شود. 
استفاده از یک لایه نازک این محصول بر روی چوب، دوام بیشتری را برای آن فراهم می کند. و همچنین زود خشک شدن آن در دمای پایین یکی دیگر از محاسن این نوع محصول می باشد. 
اجرای رنگ پلی اورتان دارای شرایط متفاوت و گوناگونی است. بسته به نوع کار و جنس آن، می توانیم از قلم مو، مالیدن به وسیله پارچه و یا حتی به صورت اسپری استفاده کنیم. 
نکته قابل توجه دیگر این است که پلی اورتان های مخصوص پوشش های داخلی را در پوشش های خارجی استفاده نکنید. زیرا در پلی اورتان های پوشش خارجی از افزودنی هایی استفاده می شود که سطح خارجی را در مقابل نور خورشید محافظت می کند در صورتی که پلی اورتان های پوشش داخلی فاقد آن است. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رنگ پلی یورتان پارس اشن خارجی

رنگ پلی یورتان رنگی است که بر پایه رزین پلی یورتان تهیه می شود. این نوع رنگ به دلیل مقاومتی که در برابر اشعه و رطوبت دارد و هم چنین در زمان کوتاهی خشک می شود بس

پاسخی بگذارید