رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پلی اورتان / قیمت رنگ پلی اورتان از نمایندگی معتبر

قیمت رنگ پلی اورتان از نمایندگی معتبر

تمام مشخصات ایده آلی که یک خریدار رنگ صنعتی یا غیرصنعتی از محصول مورد نظر خود انتظار دارد در رنگ پلی اورتان به خوبی یافت می شود. قیمت رنگ پلی اورتان در نمایندگی معتبر شرکت های تولیدکننده یا واردکننده از تمام مراکز دیگر در بازار ارزان تر است اما اگر به نمایندگی ها دسترسی ندارید، راه های مجازی آن ها را برای سفارش خرید ارزان از دست ندهید.قیمت رنگ پلی اورتان از نمایندگی معتبر

فروش اینترنتی رنگ پلی اورتان

فروش اینترنتی رنگ پلی اورتانمزیت خرید و فروش اینترنتی رنگ پلی اورتان چیست و چرا امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است؟

امکان خرید عمده و جزئی رنگ پلی اورتان با کمترین قیمت و با تخفیف های ویژه را می توان به عنوان یکی از مهمترین مزایای خرید اینترنتی دانست.

دسترسی آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز و امکان مقایسه برندهای مختلف از لحاظ مشخصات مواد اولیه، کیفیت، کاربرد را می توان از دیگر مزیت های این روش دانست. 

پس از انتخاب بهترین برند و انجام سفارش خرید، محصول در اسرع وقت و توسط مراکز توزیع و عرضه پلی اورتان چوب درجه یک برای مشتری ارسال می شود.

اکثر عمده فروشان کشور برای صرفه جویی در زمان و جلوگیری از اتلاف وقتشان، انواع مختلف روش های غیرحضوری(اینترنتی و تماس تلفنی) را به روش های حضوری ترجیح می دهند.

کشور های صادرکننده انواع رنگ های صنعتی

کشور های صادرکننده انواع رنگ های صنعتیمطابق آخرین آمارهای اعلام شده در بازارهای جهانی، آلمان در صدر کشورهای صادرکننده انواع رنگ های صنعتی در دنیا قرار دارد و آمریکا، چین، ژاپن و هلند به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.

کشور ما نیز در زمینه تولید رنگ صنعتی فعالیت چشمگیری داشته و با تولید محصولاتی استاندارد، در حوزه صادرات به کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق، ترکمنستان، تاجیکستان و قزاقستان جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

از جمله ویژگی هایی که خریداران عمده و شرکت های صادر کننده رنگ های صنعتی مورد توجه قرار می دهند می توان به مواردی همچون قابلیت انعطاف، چسبندگی زیاد ، مقاومت به مواد شیمیایی و رطوبت یا حلال ها و شوینده و همچنین خردشدگی و خراش اشاره کرد. به همین علت هر کدام از تولید کنندگان که این ویژگی ها را در محصولات خود بیشتر لحاظ کنند از شانس بیشتری برای صادرات و مطرح شدن در بازار های جهانی برخوردارند.

خرید عمده رنگ پلی اورتان از درب کارخانه

خرید عمده رنگ پلی اورتان از درب کارخانهرنگ پلی اورتان خواص فوق العاده ای برای چسبندگی روی سطوح چوبی دارد و خرید آن  به صورت عمده و از درب کارخانه تأثیر زیاده بر کاهش قیمت برای مصرف کننده دارد.

تعداد زیادی نمایندگی و فروشگاه رنگ اپوکسی در شهرهای مختلف وجود دارند در زمینه ارائه هر دو نوع رنگ های اپوکسی یعنی اپوکسی پلی آمین و اپوکسی پلی آمید فعالیت می کنند.

حجم معاملات و خرید و فروش رنگ پلی اورتان تهران، از سایر شهرهای کشور بالاتر است و دلیل آن هم فعالیت شرکت های تولیدی زیادی در این شهر است که محصولاتی با قیمت های متفاوت را به بازار عرضه می کنند و مشتریان عمده نیز به خرید از این شرکت ها ترغیب می شوند.

قیمت پلی اورتان نسبت به دیگر رنگ ها

قیمت پلی اورتان نسبت به دیگر رنگ هاقیمت رنگ پلی اورتان در اکثر شرکت های تولیدکننده، ارزان تر از دیگر رنگ ها می باشد و این در حالی است که کیفیت آن ها مورد رضایت اکثریت مشتریان بوده است.

البته به این نکته نیز باید توجه نمود که نحوه خرید (عمده، جزئی، حضوری و غیرحضوری) نیز تأثیر زیادی بر قیمت نهایی برای مصرف کننده دارد.

خرید از نمایندگی های بزرگ کشور و ارائه تخفیف هایی ویژه ای که برای مشتریان عمده و اصلی شرکت ها لحاظ می شود نیز بر قیمت انواع برند های رنگ پلی اورتان تأثیر می گذارد.

اجرای رنگ پلی اورتان به دلیل ویژگی های بی نظیری که دارد مورد توجه مشتریان زیادی است و در ادامه به برخی از این خصوصیات اشاره می کنیم:

  1. مقاومت بالا در برابر حرارت و اشعه های خورشید
  2. ثبات رنگ و براقیت 
  3. قابلیت شست و شو
  4. قدرت چسبندگی بالا به تمامی لایه های پیشین
  5. مقاومت بسیار عالی در برابر روغن ها، اسید های ضعیف و قلیاها
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رنگ پلی یورتان پارس اشن خارجی

رنگ پلی یورتان رنگی است که بر پایه رزین پلی یورتان تهیه می شود. این نوع رنگ به دلیل مقاومتی که در برابر اشعه و رطوبت دارد و هم چنین در زمان کوتاهی خشک می شود بس

پاسخی بگذارید