رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ اپوکسی / قیمت رنگ اپوکسی فلزی در مشهد

قیمت رنگ اپوکسی فلزی در مشهد

رنگ های صنعتی طیف وسیعی از رنگ ها را شامل می شوند. یکی از انواع این محصولات، که کاربردهای صنعتی مختلفی دارد، رنگ اپوکسی می باشد که با نام رنگ اپوکسی کف نیز آن را می شناسند. این رنگ خود به انواع مختلفی تقسیم‌ بندی می شود، که از جمله این مورد می توان‌به رنگ اپوکسی فلزی اشاره کرد. رنگ اپوکسی فلزی که نام دیگر آن اپوکسی ضد زنگ می باشد، از ترکیب اکسید آهن و رزین اپوکسی ساخته شده و در محیط های صنعتی مختلفی کاربرد دارد. این رنگ از مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف برخوردار می باشد. در رابطه با فروش این محصول نیز، مراکز فروش و فروشگاه های متعددی به عرضه انواع رنگ های اپوکسی از جمله اپوکسی فلزی در شهرهای مختلف، با قیمت های متفاوت با توجه به فاکتورهای متعددی فعالیت دارند. بر این اساس چنانچه قصد اطلاع از قیمت رنگ اپوکسی فلزی در شهری مانند مشهد را داشته باشید، می توانید از طریق بازار لیست قیمت های روز این محصول را مشاهده کرده و با توجه به آن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود با بهترین قیمت روز نمایید.

قیمت رنگ اپوکسی فلزی در مشهد

صادرات رنگ اپوکسی به خارج کشور

صادرات رنگ اپوکسی به خارج کشورپوشش دهی صنعتی نقش به سزایی در صنعت داد، قسمتی از این پوشش دهی ها با رنگ آمیزی صنعتی و با استفاده از رنگ های اپوکسی انجام می شود. رنگ های اپوکسی شامل انواع مختلفی می شود که هرکدام کاربرد مخصوص به خود را دارد؛ مانند رنگ اپوکسی لوله، که مختص رنگ آمیزی انواع لوله ها در صنایع مختلف می باشد.

به طور کلی رنگ آمیزی اپوکسی نوعی پوشش دهی در پروژه های صنعتی می باشد که به دلیل مقاومت بالای آن در برابر عوامل محیطی استفاده های وسیعی از آن در صنایع مختلف می شود.

بر این اساس واحدهای تولیدی مختلفی در بخش های گوناگون کشور، به تولید رنگ اپوکسی در انواع گوناگون با کیفیت های بسیار مرغوب و درجه یک فعالیت دارند. کیفیت بالای تولیدی این محصول، باعث شده تا از اعتبار بالایی در بازارهای داخلی، و ام چنین در بازارهای خارجی نیز برخوردار باشد. با توجه به این موضوع صادرات رنگ اپوکسی به بازارهای خارج از کشور نیز در حجم های وسیعی توسط تاجران این صنعت صورت می گیرد.

ارزانترین نوع رنگ اپوکسی برای فلز

ارزانترین نوع رنگ اپوکسی برای فلزرنگ اپوکسی برای پوشش دهی سطوح مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که برخی از آن ها به شرح زیر می باشند:

  • پوشش دهی کلیه سطوح چوبی، فلزی، بتنی
  • سطوح مجاور مواد شیمیایی مختلف
  • اتاق های تاسیسات و موتورخانه ها و …

به طور کلی این رنگ جهت سطوح مختلفی که به یک پوشش با مقاومت بالا و ماندگاری طولانی مدت نیاز دارند، کاربرد دارد. بر این اساس انواع رنگ اپوکسی در مراکز فروش و فروشگاه های متخصص در این زمینه جهت مصارف متعدد با قیمت های گوناگون عرضه و به فروش می رسند. بنابراین اگر قصد تهیه و خرید رنگ اپوکسی برای سطح خاصی مانند فلز را داشته باشید، می توانید از طریق این مراکز، ارزان ترین نوع آن را جستجو کرده، و بدین ترتیب محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنید.

تهیه عمده رنگ اپوکسی فلزی از کارخانه

تهیه عمده رنگ اپوکسی فلزی از کارخانههمانطور که ذکر شد رنگ اپوکسی در انواع مختلف جهت کاربردهای گوناگون با درجه کیفی اعلا و درجه یک، در کاخانه های مختلف سراسر کشور تولید و روانه بازار می شوند. یکی از راههای تامین این محصول، تهیه آن از درب کارخانه می باشد.

در این روش به علت حذف واسطه ها، قیمت تمام شده محصول با کاهش محسوسی مواجه می شود. بر این اساس با تهیه عمده رنگ اپوکسی مخصوص سطوح فلزی از کارخانه های تولید رنگ اپوکسی فلز، می توانید محصولی با قیمت مناسب تر و هم چنین با کیفیت مرغوب داشته باشید.

خریدار انواع رنگ صنعتی در ایران

خریدار انواع رنگ صنعتی در ایرانرنگ های اپوکسی در واقع به دو نوع اصلی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

  • اپوکسی پلی آمید: این نوع رنگ برای مناطق مرطوب مناسب تر بوده، و پایداری بیشتری را از خود نشان می دهد.
  • اپوکسی پلی آمین: این محصول نیز در مقابل مواد شیمیایی، اسیدها، حلال های نفتی و … پایداری بهتری از خود نشان می دهند.

عرضه اپوکسی پلی آمید و اپوکسی پلی آمین در مراکز فروش مربوطه با کیفیت های بسیار مرغوب به مشتریان مختلف صورت می گیرد. بر این اساس خریدار انواع رنگ صنعتی در هر نقطه ای از ایران، که قصد خرید هرکدام از رنگ های صنعتی جهت مصرف خاصی، مانند رنگ اپوکسی دیوار را داشته باشد، می تواند از طریق منابع موجود از قیمت رنگ اپوکسی دیوار مطلع شده، و بدین ترتیب خرید خود را به بهترین شکل ممکن و به صورت تضمینی صورت دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش رنگ اپوکسی مخصوص مخازن آب

رنگ اپوکسی، به عنوان یک پوشش، مقاومت بالایی در برابر رطوبت، اصطحکاک، عوامل جوی و واکنش های شیمیایی دارد، برای همین این رنگ، جایگزین مناسبی برای سایر پوشش های مح

پاسخی بگذارید