رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پلی اورتان / خرید رنگ پلی اورتان چوب به صورت عمده

خرید رنگ پلی اورتان چوب به صورت عمده

خرید رنگ پلی اورتان چوب با کیفیت عالی و قیمت استثنایی به دو صورت عمده و جزئی در سراسر کشور قابل انجام می باشد. ویژگی های منحصربفرد این نوع رنگ باعث شده که بتوان از آن ها در پروژه های صنعتی و غیرصنعتی استفاده کرد و از طرفی نیز قیمت مناسب آن ها موجب جلب نظر مشتریان شده است. 

خرید رنگ پلی اورتان چوب به صورت عمده

نحوه تولید رنگ پلی اورتان در کارخانه

نحوه تولید رنگ پلی اورتان در کارخانهرنگ پلی یورتان محصولی دو جزئی است که بر پایه رزین پلی اورتان تولید می شود و مدت زمان خشک شدن آن بسیار کوتاه می باشد.

به طور کلی نحوه انجام فرآیند تولید رنگ از جمله رنگ پلی اورتان در کارخانه شامل مراحل زیر می باشد:

  1. اندازه گیری دقیق مواد
  2. آماده سازی پایه رنگ
  3. مخلوط کردن مواد اولیه
  4. تست آزمایشگاهی محصول
  5. بسته بندی

شاید این سوال مطرح شود که ویژگی های اصلی رنگ پلی اورتان چیست‌ یا این که چرا این نوع رنگ ها تا این حد مورد توجه خریداران قرار گرفته اند.

در پاسخ به این سوال به ذکر چند نمونه از ویژگی های بارز رنگ پلی اورتان اشاره می کنیم:

  • چسبندگی عالی بر روی انواع سطوح
  • پایداری در مقابل قارچ ها و کپک ها  
  • خشک شدن سریع رنگ پلی یورتان در دما های پائین.
  • مقاومت سایشی
  • ضربه پذیری بالا
  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید، آب و مواد شیمیایی.
  • مقاومت نسبت به گچی شدن
  • مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش (تابش نور خورشید)

فروشندگان رنگ پلی اورتان چوب در تهران

فروشندگان رنگ پلی اورتان چوب در تهراننمایندگی های پخش و فروشندگان رنگ پلی اورتان چوب در تهران به نوعی تعیین کننده قیمت بازار کشور هستند زیرا تأمین نیاز مشتریان عمده و جزئی در بسیاری از شهرها از طریق فروشگاه های فعال در این شهر انجام می شود.

در بازار تهران برای انواع روش های خرید رنگ پلی اورتان چوب (از جمله حضوری، غیرحضوری عمده و جزئی) گزینه های زیادی پیش روی مشتریان است؛ پس هر مشتری به خصوص مشتریان عمده می توانند، با انتخاب مرکز خرید مناسب، تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

از کاربردهای مهم رنگ های پلی اورتان می توان به استفاده از آن برای ماشین آلات کشاورزی، نرده های آهنی، قطعات خودرو با کیفیت بالا، مبلمان فلزی، قطعات ABS فایبر گلاس، آلومینیوم گالوانیزه، انواع تجهیزات و تاسیسات کارخانه ها، نیروگاه ها، پالایشگاه ها، تجهیزات تاسیسات هسته ای، سکوهای خارج از آب، پل ها و نیز مخازن و لوله های انتقال مواد سوختنی قابل استفاده می باشد.

ارزانترین نوع رنگ پلی اورتان

ارزانترین نوع رنگ پلی اورتان یکی از مهم ترین موارد اجرای رنگ پلی اورتان برای صنعت مبلمان می باشد و اصولا این نوع رنگ را می توان به عنوان جایگزینی مناسب به جای رنگ های نیتروسلولزی در نظر گرفت.

مجتمع های صنعتی و شرکت های زیادی در کشور اقدام به تولید و پخش عمده رنگ پلی اورتان می کنند و همچنین شرکت های بازرگانی متعددی نیز در زمینه واردات آن فعال هستند و طبیعی است که کیفیت همه آن ها یکسان نباشد.

تعداد زیادی نمایندگی و مرکز فروش رنگ پلی اورتان را می توان در شهرهای مختلف مشاهده کرد که محصولات شرکت های معتبر را با قیمت مناسب عرضه می کنند.

اگر زمان کافی برای بررسی تک تک این مراکز را ندارید یا خرید غیرحضوری را ترجیح می دهید، امکان بررسی لیست قیمت رنگ صنعتی شرکت های برتر، از طریق سایت های اینترنتی یا تماس تلفنی هم برای مشتریان سراسر کشور وجود دارد.

سفارش خرید ارزانترین برندها بدون مراجعه حضوری نیز از دیگر مزیت های فضای مجازی است. 

واردات رنگ پلی اورتان از هلند

واردات رنگ پلی اورتان از هلندشرکت های بازرگانی در زمینه واردات رنگ و رزین هم فعالیت گسترده ای در سراسر کشور دارند و در حال حاضر هلند، آلمان، چین و هند از بزرگترین صادرکنندگان رنگ پلی اورتان به کشور ما هستند.

خرید رنگ اپوکسی پلی یورتان هلندی که از بهترین نمونه های این محصول است تا حد زیادی مورد توجه عمده فروشان سراسر کشور قرار گرفته است و علت آن تقاضای زیاد مشتریان می باشد.  

با توجه به نوسانات قیمت ارز در بازار جهانی، قیمت رنگ های پلی اورتان وارداتی هم دچار تغییراتی می شود و لیست قیمت روز آن از طریق راه های متنوعی که توسط شرکت های معتبر ارائه می شود قابل دسترسی است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت رنگ پلی یورتان پارس اشن خارجی

رنگ پلی یورتان رنگی است که بر پایه رزین پلی یورتان تهیه می شود. این نوع رنگ به دلیل مقاومتی که در برابر اشعه و رطوبت دارد و هم چنین در زمان کوتاهی خشک می شود بس

پاسخی بگذارید