رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ اپوکسی / خرید رنگ اپوکسی گلاس فلیک از کارخانه

خرید رنگ اپوکسی گلاس فلیک از کارخانه

رنگ اپوکسی گلاس فلیک یک نوع رنگ پلی آمین محسوب می شود. نفوذ آب در این رنگ کم است. همچنین رنگ اپوکسی گلاس فلیک دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و عوامل مکانیکی می باشد. سیستم پوشش اپوکسی به منظور حفاظت از سطوح استیل طراحی شده است. برای خرید رنگ اپوکسی گلاس فلیک از کارخانه، می توانید به مراکز فروش عمده و جزئی این محصول مراجعه کنید. این رنگ با توجه به مزایایی که دارد، کاربرد زیادی در صنعت پیدا کرده است. قیمت رنگ اپوکسی با توجه به نوع آن متفاوت است.

خرید رنگ اپوکسی گلاس فلیک از کارخانه

معرفی نمایندگی فروش رنگ گلاس فلیک

معرفی نمایندگی فروش رنگ گلاس فلیکتوزیع رنگ گلس فلیک معمولا در فروشگاه glass flake و نمایندگی های فروش رنگ گلاس فلیک انجام می شود. شرکت های معتبر تولید کننده این محصول توانسته اند موفقیت زیادی را در زمینه تولید و فروش انواع رنگ و پوشش های اپوکسی گلاس فلیک به دست آورند. ضخامت این پوشش ها در هنگام فروش معمولا بیشتر از ۴۰۰ میکرومتر می باشد.

قیمت این نوع رنگ مشابه رنگ سه لایه می باشد. در هنگام اعمال رنگ گلاس فلیک، صرفه جویی زیادی اعمال می شود و ضخامت فیلم آن کمی بیشتر از سیستم سه لایه می باشد. سایت های فروش آنلاین رنگ های صنعتی علاوه بر فروش انواع رنگ ها و سیستم های چند لایه، به معرفی نمایندگی های فروش معتبر این محصولات نیز می پردازند.

با خرید مستقیم و یا غیر مستقیم این رنگ ها از بازار ها و نمایندگی های فروش، می توان به انواع رنگ های با کیفیت و ارزان قیمت دست پیدا کرد.

سایت معتبر برای خرید رنگ های صنعتی

سایت معتبر برای خرید رنگ های صنعتیامروزه سایت های معتبر زیادی برای خرید رنگ های صنعتی وجود دارند، که می توان با خرید از آن ها علاوه بر صرفه جویی در وقت، به طیف وسیعی از رنگ ها دسترسی پیدا کرد. فروشندگان اینترنتی و سنتی انواع رنگ صنعتی در کشور، تمامی مدل های گوناگون رنگ از جمله رنگ های گلاس فلیک را به قیمت عمده به فروش می رسانند.

خرید مستقیم و بدون واسطه محصولات صنعتی معمولا سود زیادی را برای خریدار به همراه دارد، زیرا در این نوع معامله بر قیمت رنگ ها افزوده نمی شود و مشتری رنگ را با قیمت مناسب و پایین خریداری می کند. بازار خرید رنگ های صنعتی امروزه در شهر های صنعتی بسیار پر رونق و داغ می باشد.

به دلیل امتیازات ویژه پوشش گلاس فلیک از جمله مقاومت آن در مقابل عواملی همچون اسید، آب، حرارت و اصطکاک، این نوع رنگ در بازار مشتریان زیادی داشته و بسیار محبوب می باشد. مرکز پخش و فروش عمده این محصول، خریدار عمده انواع رنگ صنعتی می باشد و حجم زیادی از محصولات را به قیمت کارخانه تهیه می کند.

بزرگترین تولیدکننده رنگ اپوکسی گلاس در ایران

بزرگترین تولیدکننده رنگ اپوکسی گلاس در ایرانبرای اطلاع از لیست بزرگ ترین شرکت های تولید کننده رنگ اپوکسی گلاس در ایران، می توان به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه نمود. تولید کنندگان بزرگ معمولا رنگ اپوکسی را با قیمت ویژه و ارزان در اختیار مشتری قرار می دهند.

در فروشگاه های بزرگ و معتبر، می توانید انواع برند ها و کیفیت ها را مشاهده کرده و متناسب با بودجه و نیاز خود خرید کنید. به دلیل تنوع زیاد این رنگ ها، دست مشتریان برای انتخاب و خرید معمولا باز است.

ترکیبات موجود در رنگ گلاس فلیک

ترکیبات موجود در رنگ گلاس فلیکترکیبات موجود در رنگ گلاس فلیک شامل یک نوع سخت کننده پلی آمینی و رزین اپوکسی می باشد. این رنگ ها حاوی پرک شیشه نیز می باشند. دلیل مقاوم بودن این رنگ در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی، ترکیب پلی آمینی موجود در آن می باشد. نسبت ترکیب مواد از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا در صورت عدم رعایت نسبت ها نتیجه نهایی رضایت بخش نخواهد بود.

وجود گلس فلیک یا همان پرک شیشه در محصول، مقاومت نسبتا خوبی به پوشش مورد نظر می دهد. در صورت لزوم استفاده از پوشش های دیگر علاوه بر پوشش گلاس فلیک، می توان از پوشش های محافظتی خوبی همچون پلی یورتان، آلکید و آکریلیک استفاده نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش رنگ اپوکسی مخصوص مخازن آب

رنگ اپوکسی، به عنوان یک پوشش، مقاومت بالایی در برابر رطوبت، اصطحکاک، عوامل جوی و واکنش های شیمیایی دارد، برای همین این رنگ، جایگزین مناسبی برای سایر پوشش های مح

پاسخی بگذارید