رنگ صنعتی مات
خانه / رزین اپوکسی / خرید اینترنتی رزین اپوکسی شفاف بی رنگ

خرید اینترنتی رزین اپوکسی شفاف بی رنگ

خرید رزین اپوکسی شفاف بی رنگ به صورت اینترنتی در سال های اخیر افزایش یافته است. چرا که هنرمندان فعال در عرصه محصولات رزینی در سراسر کشور می توانند به راحتی محصول مورد نظر را در برند های منتخب به صورت آنلاین خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرند. در مواردی دلیل افزایش خرید آنلاین تخفیف های ارائه شده از سوی فروشگاه های اینترنتی این محصول می باشد که مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. 

خرید اینترنتی رزین اپوکسی شفاف بی رنگ

کارخانه های فروش رنگ اپوکسی به صورت عمده

کارخانه های فروش رنگ اپوکسی به صورت عمدهمواد رزین اپوکسی یک ماده رنگی و شفاف می باشد که پس از استفاده و ایجاد طرح‌ مورد نیاز و خشک شدن بسیار شفاف شده و یک سطح غیر قابل مخدوش را ایجاد می کند. این محصول باید بر روی یک زمینه پیاده شود. این زمینه می تواند چوب پلاستیک و یا سنگ باشد. این محصول به صورت رقیق و غلیظ موجود است که خود در جریان هوا خشک نمی گردد. بدین منظور ماده دیگری مانند هاردنر به خشک شدن این محصول کمک می کند. به این صورت که قبل از ایجاد طرح به نسبت معین باید با اپوکسی ترکیب شده و پس از گذشت زمان مورد نیاز مصرف شود.

کارخانه های فروش رنگ اپوکسی به صورت عمده این محصول را بیشتر به تولید کنندگان زیور آلات رزینی می فروشند. این افراد برای تهیه و تولید لوازم تزئینی علاوه بر اپوکسی رزین از دیگر وسایل تزئینی مانند براده آهن، چوب، حشرات و گلبرگ ها استفاده می کنند. 

صادرات رنگ اپوکسی به خارج

صادرات رنگ اپوکسی به خارج

تولید کنندگان این رنگ عموما به دلیل مد شدن لوازم رزینی تولیدات خود را افزایش داده اند. تولید لوازم آشپزخانه و تزئینی رزینی مانند سینی، بشقاب، انگشتر، لوازم دکوری و مجسمه های رزینی منجر له رونق تولید این رنگ ها در داخل کشور شده است. 

کیفیت های برتر این محصول در سال های اخیر برای صادرات در نظر گرفته می شوند. صادرات رنگ اپوکسی به خارج سبب رشد اقتصادی کشور در این زمینه و افزایش جذب سلیقه های هنری به استفاده از هنر رزینی شده است. 

خریدار رزین اپوکسی شفاف بی رنگ

خریدار رزین اپوکسی شفاف بی رنگ

هنرمندان کارهای رزینی این محصولات را در کیفیت های برتر از فروشگاه های معتبر عرصه کننده انواع رنگ های اپوکسی رزینی خریداری می کنند. خریدار رزین اپوکسی شفاف بی رنگ این محصول را عموما در تعداد بسیار زیاد و یا عمده خریداری می کند که برای آموزش کار های رزینی از آنان استفاده کند. 

این محصول به دلیل سطح شفافی که دارد می تواند ترکیباتی که در ان به کار رفته است را پس از خشک شدن نمایش دهد. امروزه برای سینی های رزینی از انواع گلبرگ ها و تراشه های ریز چوب برای طرح زدن استفاده می کنند. پس ازچیدمان طرح مورد نظر رنگ اپوگسی را بر روی آن ها پخش می کنند. 

عپوما از رنگ های رقیق برای لوازمات بزرگی مانند سینی و میز های رزینی استفاده می شود ولی برای زیور الاتی مانند انگشتر که نیاز به شکل دهی و فرم دهی در تاج دارند از اپوکسی غلیظ استفاده می نمایند. 

توزیع رنگ اپوکسی در کشور

توزیع رنگ اپوکسی در کشور

این محصول در سطل های بزرگ و گوچک بسته به حجم ارایه شده محصول به فروش می رود. قیمت رنگ پلاستیک سطلی بسته به حجم ان نیز متفاوت می باشد. از این رو خریدار بنا به نوع مصرف خود حجم کوچک و بزرگ را انتخاب می نماید. 

رنگ پامچال اپوکسی از پرفروش ترین این رنگ ها می باشد که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد. توزیع رنگ اپوکسی در کشور توسط نمایندگی فروش مانند نمایندگی رنگ ساندورا صورت می گیرد که به صورت آنلاین نیز به فعالیت می پردازند. 

رنگ های رزینی خارجی عموما دارای کیفیت بی نظیری بوده و نتیجه کار بسیار تمیزی را ارائه می دهند. وارد کننده رنگ پلاستیکی عموما قیمت بیشتری را بر روی محصولات اعمال می کند چرا که هزینه واردات و گمرگ را بر قیمت تمام شده محصول لحاظ می نماید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

پاسخی بگذارید