رنگ صنعتی مات
خانه / رنگ پودری / خریدمستقیم رنگ پودری اپوکسی از تولیدی

خریدمستقیم رنگ پودری اپوکسی از تولیدی

برای خرید رنگ پودری اپوکسی از تولیدی باید به کارخانه تولید کننده مراجعه کرد اگر امکان دسترسی به تولید کننده وجود نداشت می توان به سایت شرکت مراجعه کرد. رنگ اپوکسی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر عوامل جوی و شیمیایی دارد می توان به جای پوشش های محافظتی از این رنگ استفاده کرد.

خریدمستقیم رنگ پودری اپوکسی از تولیدی

معروف ترین برند رنگ پودری اپوکسی

معروف ترین برند رنگ پودری اپوکسی شما می توانید با جستجو در گوگل معروف ترین برند رنگ پودری اپوکسی را پیدا کنید تا در هنگام خرید بتوانید بهترین برند را انتخاب کنید. از مزیت های فراوان رنگ های اپوکسی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • مقاومت شیمیایی بالایی دارند.
  • طول عمر آن ها زیاد است.
  • سریع قابل اعمال است.
  • در کمترین زمان خشک می شوند.
  • سطح مورد نظر را زیبا می کنند.
  • به راحتی می توان آن را تمیز کرد.
  • در برابر فشار بالا مقاوم هستند.
  • مقاومت سایشی خوبی دارند.
  • قابل شستشو 
  • زیبایی منحصر به فردی دارند.
  • مقاوم در برابر روغن
  • عدم لکه پذیری 

تولید رنگ اپوکسی با استفاده از بهترین مواد اولیه انجام می شود. انواع رنگ های اپوکسی دارای مزیت های فراوانی می باشند.

تضمین کیفیت رنگ پودری اپوکسی در خرید اینترنتی

تضمین کیفیت رنگ پودری اپوکسی در خرید اینترنتی برای تضمین کیفیت رنگ پودری اپوکسی در خرید اینترنتی باید در وهله نخست به سایت هایی مراجعه کرد که مجوز فروش دارند در مرحله دوم باید برندهای معتبر را خرید کرد. این رنگ ها را می توان با قلم مو و غلتک روی سطوح مختلف مالید و برای اثر بیشتر و افزایش عمر رنگ ها باید قبل از استفاده از آن ها کاملا سطوح مورد نظر را تمیز کنیم.

اگر شما به فروشگاه رنگ و رزین مراجعه کنید می توانید انواع رنگ های متنوع این محصول را مشاهده کنید. این رنگ ها به دلیل این که از موادی ساخته شده اند که مقاومت بالایی دارند و به راحتی از بین نمی روند می توان از آن ها برای سطوح مختلف استفاده کرد. کارخانه های مختلفی در کشور هستند که به تولید این محصول مشغول اند و برای این که بتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند سعی می کنند کیفیت رنگ های خود را افزایش دهند به همین دلیل بیشتر برندهای تولید کننده این محصول جزو مارک های معتبر هستند که از نظر مرغوبیت بسیار فوق العاده می باشند. این رنگ ها علاوه بر عمر و مقاومت بالایی که دارند زیبا هستند و می توانند تمام سطوح ها را زیبا و درخشان کنند.

فروش رنگ پودری اپوکسی به قیمت کارخانه

فروش رنگ پودری اپوکسی به قیمت کارخانهفروش رنگ پودری اپوکسی به قیمت کارخانه توسط فروشندگانی انجام می شود که محصول را مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند. این محصول چون مقاومت بالایی دارد در بسیاری از صنایع استفاده می شود اما در مصارف خانگی و نمایشگاهی کاربرد فراوانی دارد. برای محافظت بتن در پارکینگ ها در برابر رد لاستیک ها و جای روغن و مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ بر روی سطوح سیمان، آسفالت و فلز کاربرد دارد علاوه بر این چون سطحی براق دارد برای مصارف نمایشگاهی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. برای ایجاد چسبندگی روی سطوح استیل استفاده می شود.

عرضه رنگ اپوکسی سفید در تمام فروشگاه هایی که انواع رنگ ها را می فروشند انجام می شود و ما می توانیم بهترین برندها را از این فروشگاه ها خرید کنیم.

توزیع انواع رنگ اپوکسی در ایران

توزیع انواع رنگ اپوکسی در ایرانتوزیع انواع رنگ اپوکسی در ایران توسط تولید کنندگان و مراجع رسمی آن ها انجام می شود. انواع رنگ اپوکسی شامل موارد زیر می شود:

  • رنگ اپوکسی پودری صدفی: این نوع رنگ همان طور که از نامش پیداست از دانه هایی تشکیل شده که ایجاد طرح متالیک می کند این نوع رنگ بیشتر برای طرح های ابر و باد مناسب است.
  • رنگ اپوکسی پودری شبرنگ : این رنگ بر روی سطوحی زده می شود که می تواند منبع نور را از خودش بازتاب دهد.
  • رنگ اپوکسی پودری شب تاب: این رنگ ها در دل تاریکی شب درخشش خاصی ایجاد می کند به همین دلیل زیبایی منحصر به فردی دارد.
  • رنگ اپوکسب جوهری شفاف: این رنگ ها جزو رنگ های مایع هستند که حالتی شفاف دارند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن کریمی پناه
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128521568
واتس اپ: کلیک
کانال تلگرام: @matpaint
پاسخگویی تلگرام: @Matpaint_sell
اینستاگرام: @matpaints
پست الکترونیکی: Matglues@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت مناسب رنگ پودری استاتیک

رنگ پودری انواع و اقسام زیادی دارد و در صنایع مختلف بسیار کاربردی می باشد و به علت قدرت چسبندگی بالا و مقاومت در برابر خوردگی بسیار پرمصرف می باشد و در شرکت های

پاسخی بگذارید